Tartsd fiatalon az agyadat!

dolgoztasd az agyadat

Minél többet használjuk a mentális képességeinket, az agy annál éberebb. Tehát edzésben kell tartanunk az agyunkat is. Egy súlyos kognitív hanyatlást már sajnos nem lehet teljesen visszaállítani, de az agy tornának köszönhetően sokat javulhat és megelőzhető is. Az agyunknak naponta minimum 2 órát dolgoznia kell, hogy megőrizzük mentális képességeinket. Ez nem azt jelenti, hogy naponta 2 órán át különböző fejtörő feladatokat kell megoldanunk, egyszerűen használni kell az agyunk képességeit és fejleszteni azokat.

Mi az, ami pozitívan hat az agyunkra?

  • Fizikai aktivitás nem csak fizikai, de szellemi egészségünk megőrzésében is elengedhetetlen. Az érrendszerünk megfelelő állapotának megőrzésében segít a fizikai aktivitás, így az agy vérellátásában is fontos szerepet játszik. A megfelelő vérellátásnak köszönhetően agyunk megkapj a számára szükséges tápanyagokat.
  • Étkezésnél, ami jó a testednek az jó az agyadnak is: sok zöldség, gyümölcs, kevés finomított cukor.
  • 7-9 óra pihentető alvás, minden nap
  • memória gyakorlatok
  • tartsd a kapcsolatot barátaiddal, ismerőseiddel

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás