Ebben a nyomott időben aluszékonyak vagyunk, legszívesebben bekuckóznánk a paplan alá. Sajnos ezt nem mindig tehetjük meg. Már a 4. kávédat  iszod és még mindig legszívesebben lefeküdnél aludni.Van más megoldás is és nem, nem az energia italra gondoltam!

Amikor mindenhova magaddal vinnéd a kispárnádat, de nem teheted:aluszékony

Lélegezz mélyeket lehetőleg a szabad levegőn vagy nyitott ablaknál. Amikor nagy levegőt veszünk, növeljük a vér oxigén szintjét.

Amikor fáradtak, aluszékonyak vagyunk, akkor az érdekesebb, változatosabb feladatokat válasszuk. A monoton munkát hagyjuk későbbre, amikor éberebbek vagyunk.

Növeljük a fényerőt. A fény hiánya álmosít, az erősebb fény élénkít.

Igyunk sok folyadékot. A kiszáradás, folyadék hiány fáradtság érzetet okoz.

Ne együk tele magunkat. Amikor a gyomrunk túlzottam megtelik, akkor a szervezetünk az emésztésre fordítja az összes energiáját, így elálmosodunk. Részesítsük előnyben ilyen még inkább a sok zöldséget, gyümölcsöt.

Mozogjunk. A mozgás növeli az energiát, csökkenti a fáradtság érzetet. Ha csak pár percre állunk fel és járunk egyet, már az is sokat segít. Ha tehetjük sétáljunk egyet ebédidőben vagy kezdjük a napot mozgással.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás