Arról már írtam, hogyan kerülheted el a korral összefüggő plusz kilókat.  Itt elolvashatod. 

A 30-as éveinkben meg alatta, ha kihagysz 1-2 vacsorát máris lemegy az a felszedett plusz 2-3 kiló. 45 felett viszont van hogy már 1 sütemény is nyomot hagy rajtunk.

Vannak akik elkezdenek egy drasztikus fogyókúrát, ami sokszor sikerrel is jár, ha kitartóak vagyunk, de sajnos ezek a leadott kilók visszajönnek amint elkezdünk újra a megszokott módon enni. Az étkezési szokásainkon kell változtatnunk a tartós eredmény érdekében.

  1. Kerüljük a finomított szénhidrátot: cukor, sütemény, fehér lisztből készült péksütemények, kekszek, stb. Cseréljük le őket teljes kiőrlésű lisztből készült péksüteményekre, kenyérre.
  2. Köretként a tésztát és krumplit ritkábban együk. Legyen a köret barna rizs, köles, bulgur, teljes kiőrlésű lisztből készült tészta, köles tészta, stb.
  3. Együnk minél több idény zöldséget, gyümölcsöt
  4. Ne igyunk cukrozott üdítőitalokat, light-ot sem! Igyunk sok-sok folyadékot.Naponta minimum 2-2,5 liter vizet.
  5. Aludjunk eleget, napi 7-8 órát. A kialvatlanság hizlal!

+1 Ha így sem indul be a fogyás, akkor próbáld ki a Reg-Enor-t, ami egy nagyon hatásos étrend kiegészítő. A szervezet kiválasztó rendszerét indítja be, ezáltal indul be a fogyás. Tartozik hozzá egy javasolt étrend is, ami egyáltalán nem drasztikus, nem kell éhezni sem, kedvedre eheted a meghatározott ételeket. Itt megrendelheted és a nyaralásra már látható eredménye lesz.

Categories: FogyásÖregedés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás