nyugodt alvás

A pihentető alvás fontosságát mindenki a saját bőrén tapasztalhatja. Amikor nem sikerül kialudnunk magunkat akkor másnap kevésbé tudunk koncentrálni, kevésbé vagyunk hatékonyak, ingerlékenyek vagyunk. Ha egyszer egyszer előfordul egy álmatlan éjszaka azt be lehet hozni, de ha folyamatosan nem alusszuk ki magunkat, az komoly egészségkárosodáshoz vezet.

Mi okoz álmatlanságot?

  • fény
  • zajszint
  • stressz, szorongás
  • félelem az álmatlanságtól
  • életkor

Amikor nem tudunk aludni a szomszédtól, rokontól, baráttól kérünk egy altatót, hogy végre ki tudjuk magunkat aludni. Ez két szempontból is veszélyes. Egyrészt azt a gyógyszert nem nekünk írta fel az orvos, ismerve az esetleges betegségeinket, a már szedett gyógyszerekkel fellépő kölcsönhatásait. Másrészt az altatók szó szerint kiütnek. Ugyan valóban alszunk, de nincsenek meg a szokásos alvás fázisaink, az alvás altatóval nem igazán pihentető. Az altatók a másnapi éberségi szintünket befolyásolják, nem érezzük magunkat igazán kipihentnek.Az altatókhoz hozzászokik a szervezetünk, egyre többet és többet igénylünk ahhoz, hogy elaludjunk.

A nyugtató, altató hatású gyógynövények ezzel szemben a valós alvást segítik, amelyben mind a 3 alvás fázis jelen van. A gyógynövényekhez nem szokunk hozzá.

A webshopban több gyógynövény tartalmú terméket találsz, amelyek segítenek a pihentető alvásban.


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás